vrijdag 13 juli 2007

Dag 10

Aiaia. De pizza van de Sam was dan achteraf bekeken niet zo'n goed idee. Hij voelt zich helemaal niet goed. Maar een paar uur later gaat het gelukkig al stukken beter.
Vandaag zetten we onze toch verder naar Knysna. Wel jammer, we hebben niets van Port Elisabeth gezien. Dit stuk van onze reis gaat enorm snel. Hopelijk gaat het de volgende dagen wat trager.
Nu komen we op een plaats toe, en moeten direct weer vertrekken, zonder iets van de omgeving gezien te hebben.
Vandaag doen we de tuinroute. Dit is een route met prachtige landschappen.
Rond de middag stoppen we aan 'Storms River' om een grootboom te bezoeken, een 800 jaar oude boom, immense boom, ongelofelijk. Daarna zetten we onze tocht verder naar het Tsitsikamma park. Hier zijn we helaas niets gaan bezoeken, mijn schatteke zijn maag is toch nog niet helemaal op zijn plooien. Dan verder naar Knysna, waar we voor de verandering, in een viersterrenhotel slapen. Dat er champagne klaarstond kon je waarschijnlijk al wel raden. Deze keer was het wel een magnumfles, van de ons al vertrouwde J.C.Roux.
Bij het toekomen ontvangen we een mededeling: elektriciteitspanne: valt blijkbaar wel meer voor.
In hotel kunnen we niets eten, maar in de buurt zijn er weeral tal van mogelijkheden. Vandaag heeft de schat VIS gegeten! En hij vond het nog lekker ook.
Ik at "the catch of the day", een lekker stukje zalm.

5 opmerkingen:

Sam zei

Dat was Sole meuniere toch he?

D zei

Hey, ons Krisje heeft ook nen blog! Het virus verspreidt zich...
Wel leuk, kunnen we 't reisverhaal nog 's op ons gemakske nalezen.

Sam zei

en ze doet dat redelijk goed he?

S&D zei

ze doet dat inderdaad goed!

Kristin zei

Ik doe mijn best, ik doe mijn best.
Volgende week ga ik er nog veel meer opzetten, en ook wat foto's das toch altijd leuker he!